Nerdeyse herkesin doğum hikayelerini hep okudum. Hep kendi doğumumu yazmayı hayal ettim 😊 nasıl başlasam bilemiyorum 😄 3 yıllık evliliğimizde çocuğumuz olmazken hiç beklemediğimiz bir anda gebe olduğumu öğrendim 🙏🏽 Kesinlikle herşeyin zamanı olduğuna inanıyorum artık. Çok şükür Allaha, isteyen herkesede bu duyguyu yaşatsın kucaklarını boş bırakmasın kimsenin. Gebeliğim 9 ay boyunca bulantı kusmayla geçti ilaç kullandım sürekli. Neyse çok uzatmayayım 😌 en başından beri normal doğum olarak düşünüp kendimi ayarladım ama 37. Haftada çatı muayanemde çatımın çok uygun olmadığını bebeğimin iri ve kafasının büyük olduğunu öğrendim . Tabi hayal kırıklığı üzüntü oldu ama yapcak bişe yoktu, doğum şekli önemli değil diye kendimi teselli ettim 38. Haftama sezeryana gün aldkk( iyiki almışız)..
Ameliyatda epiduralin yan etkisimi yoksa stres heyecandan mı bilmiyorum fenalaştım mide bulantısı ve ciddi anlamda tansiyon düşüklüğü yaşarken hoop gözlerim yarım açık oğlumu gösterdiler o arada çişini yaptı yüzüme 😄🤦🏻♀️ Yan tarafta temizleyip ilk müdahaleyi yaptılar ve çocuk doktoru yanıma gelerek bebeği yoğun bakıma almalıyız dedi. Hala kendimde tam olmadığım için algılayamamıştım🥺” Neden” diyebildim sadece.. anne karnına biraz kaka yapmış enfeksiyon olabilir merak edilcek bi durum yok dedi gitti ama ben orda kesilip hırpalanırken tek düşüncem oğlumdu, ten tene temas bile edememiştik. Benim ameliyat bittikten sonra odaya çıktım. Bu arada vücut ısım normal olmasına rağmen tüm bedenim deli gibi titriyodu. Odada sadece annem vardı karşıladı beni tabi ama göz göze gelmemeye çalışıyorum ağlamamak için. Eşimde o ara yoğun bakıma inip yatış işlemlerini yapıyomuş. Geldiğinde odaya ben ağlamaya başladım tabi birazcık 😔 ama gerçekten eş desteği çok önemli derlerdi o gün daha iyi anladım 😇 sonra hem kendi doktorum hem çocuk doktoru geldi odaya bilgilendirmek için. Anne karnına kaka yapmış fakat yememiş o yüzden daha şanslıymışım. Hem bebeğe hem bana hemen antibiyotik tedavisi başlanmış damar yolundan. Minimum bebeğin 5 gün yoğun bakımda kalacağını söylediler. Kendime gelip yürümeye başlayınca da gösterceklerni söylediler. Tabi bir kaç saat psikolojik olarak kendime gelemedim böyle bi sonuç beklemiyordum. Sonrasında eşimin ve ailemin desteğiyle kendime gelmem lazım bana ve sütüme ihtiyacı var diye sürekli dualarla birlikte kendi kendime söyledim 🤲🏼
bu arada bebeğim 22/12/2020 09:23 de doğdu bende akşam 7 gibi eşimle birlikte yenidoğan yoğun bakıma indik görünce daha da rahatladım çünkü çok sağlıklı ve dinç duruyordu. Bide sezeryandan sonra hemen sütüm geldi çok şükür. Sürekli sütüm şifa olacak ona diye diye moralimi yüksek tuttum. Ben ertesi gün taburcu oldum. Bugün de inşallah taburcu edicekler oğlumu o yüzden evimizde bayram havası var 🥰daha fazla uzatmadan Allah isteyen herkese annelik duygusunu yaşatsın. Tüm bebişlerede sağlık versin rabbim 🤲🏼