Gizemaltnr inşallah kolay geçer. Ben hala 2. Trimesterı özlüyorum :) çok rahattım ne zman üçe geçtik her gün başka bir tarafım ağrıdı. Mide yanmalarım geri geldi. Tabi güzel heyecanları da var. Odası kıyafeti çantası derken insan minik minik kıyafetleri gördükçe mutlu oluyor :)