DidemYldrm Denis19 herkesin genetiği farklıdır canım göbek şekli bir olmadığı gibi göbek büyümesi de bir olmaz ilk gebeliğinde göbeği olmayıp 2. Gebeliğinde kocaman göbeğe de sahip olabilirsin her hamilelik kendine has ve özeldir 😊
Denis19 Aysetnj eşim bile farketti sabah bu gün göbeğin kocaman dedi fazla yok kabizligim ama bu ara çok yiyorum iştahım açıldı 😊