Aysen-25 bende 15 gün önce geçirdim sakin olun lütfen korkmayın öncelikle.. Biz zaten ilaç kullanamıyoruz bol bol meyve yemeklerimize dikkat edeceğiz. Ben iç hastalıkları dr. Gidip kan tahlili verdim kan pıhtılaşmam yüksek çıktığı için iğne verdi onu kullandım. C ve d vitamini kullanmaya devam ediyorum. Rabbim herkese sağlık versin inşallah..