Doğum başladıktan sonra yapılan fazla stresten dolayı bu olay çok yaşanıyor o yüzden doktorlar ilk açılmaları evde yaşayın 5 dakikaya düşünce hastaneye gelin diyor. Ama sizin daha gününüz dolmamış benimde ilk gebeliğimde 40 hafta dolmasına rağmen gelmemişti suni vermişlerdi. Yani sonuçta herkesin bir doğum korkusu var başlamasına engel değil korku ama başladıktan sonra çok korku tedirginlik doğumu durdurup yavaşlattığını biliyorum 🌺