6ay önce gözde segirmeyle başlayan daha sonraki haftalarda durmadan artan üstelik agız köşesininde çekilmesiyle (kasılmasıyla)oluşan bir hastslıgım oldugunu ögrendim.Yani kısaca beyinde 7.sinir basısıyla oluşan göz ve agız köşesinde kasılma ve tik hastalıgı..Botoksla kasların kasılmasını engelleniyor.3ay zor dayanıyor diyelim etkisi rahatlatsada idare ediliyor ama boyoksuz dayanılmıyor.25yaşındayım düşük yaptım kese oluşmuş ancak bebek yoktu..çok istiyoruz ama hamilelikte botoks yapılmaması gerekiyo diyolar ve benim gibi hastalıgı olanlar botoks yaptıranlar oldumu nasıl gelişti ve bebekte sıkıntılar oluştumu merak ediyorum