Kızlar selam, 39+6 da sabah 10.30 gibi nişan geldi belimde adet ağrısı gibi ağrılarla uyandım zaten..İlçede oturuyorum saat 2,3 gibi nst için gittim sancılar hafif çıktı açılmam da 3 cm idi …vakit kaybetmeden il merkezine kendi doktorumuza gittik yol 1 saat fln dı. 5 gibi kendi doktorum muamele etti 5 cm dedi .Yatış yapıldı nst ye bağlandım lavman fln yapıldı sancılar artınca tekrar muayene oldum 20:30 gibi fln 7 cm dendi tekrar lavman yapıldı ve o sırada doktor suyumu patlatmış .Sancılar sıklaşcak demişti ..Kendi odamıza geçtik ve sancılar gerçekten kısa aralıklarla ve şiddeti artarak devam etti .Zaten kendinizi nasıl rahat hissediyorsanız o pozisyonu alıyorsunuz genelde yürüyüp çömeldim hep artık ıkınma şeklinde gelmeye başlayınca doğumhaneye haber verdik ve oraya çıktım ..Doktor doğum yaptırıyordu o sırada ben yine orada biraz kendim yürüdüm ıkınma geldikçe eğilip ıkındım ..Doktor muayene etti gelmiş neredeyse dedi 😊 yürü ıkımma geldikçe eğil ama kendi gelsin çok da ıkınma sen dedi doğum masasına aldıklarında saçı görünüyor dediler ve 3,4 ıkınmada geldi zaten 😊 yani son dk oturdum ve hemen geldi hep ayakta geçti .. kendimi hep normale hazırlamıştım baya yürüyüş yaptım yine de insan tecrübe etmediği ve anlatılanlardan dolayı korkuyor ama süreç şükür bana göre baya hızlı ilerledi .. bi anda oluyor kızlar 3 kişi vardı doğumhanede en önce ben gelmiştim en son benim doğum oldu diğerlerinin daha da hızlı oldu yaniii😄 rahat gidin hasteneye bi şekilde zamanı geliyor ve oluyor Allah yardım ediyor 😊 sonra bebişi görünce yaşadıkların aklına gelmiyor ne ara oldu ne zaman geldi hangi ara doğurdum fln oluyorsun …Hepiniz sağ Salim kucağınıza alırsınız inşallah .Şartlar neyi gerektirirse de o şekilde sağlıkla kavuşursunuz inşallah .
bu arada 4,5 gün oldu daha doğum yapalı vakit bulunmuyormuş cidden 😄