Yunusemreninannesi 90 kilo ustu hamile kalanlar varmi ben ogrendigimde 93.9 kiloydum simdi 31ci haftadayiz 10 kilo aldim acaba sizler nasil ilerlediniz bu surecte bebeginiz kilosu nasildi
Rivadan Yunusemreninannesi 90 la hamile kaldığımı öğrendim. 98 ile bitti. Bebeğim de 3.720 doğdu. Ama ben çok yürüyordum günde 9bin adım fazlası var eksiği yok. Ve sağlıklı beslendim aburcubur yemedim ekmek makarna vs vs
Nida_Y Yunusemreninannesi merhaba, acaba doktorunuz kilo yasağı koymadı mı ? Ben 74 ile hamile kaldım. Doktor maksimum 9 dedi. 31. Haftadayım 5 kilo aldım çok dikkat ederek ve spor yaparak. Size bu ayda 10 kilo aldınız diye diyetisyene yönlendirmiş olması lazım
Neslihan1903 Yunusemreninannesi biraz fazla almışsın canım daha dikkatli ol bende 94 kilo ile hamile kaldım tüp bebekti tabi bir sürü ilaç iğne şu an 23 +2 oldum 3.650 gr aldım toplamda 9 kilo ile tamamlamam gerekiyor diyetisyen kontrolünde devam ediyorum benim boyum 174 bu arada
Umutcumunannesi 96yla kaldim 27.haftadayim 3 kilo almisim bebegimde en son 890 gramdi simdi bir kiloyu geçmiştir heralde
Yunusemreninannesi Umutcumunannesi ilk aylar 1 kilo aliyodum ayda 5ci aydan sonra aldim galiba 2 ser 3 er kilo
Yunusemreninannesi Umutcumunannesi bende 25.3 gunlukken 800 gramdi bebek daha gitmedim dr eminin bebekte kilo almistir ama ben daha cok almisimdir :(
Rivadan Yunusemreninannesi evet özellikle yürüyüş yap vaktin olursa. Gerçekten doğumu kolaylaştırıyor. Benim tek korkum bu kilo ile sezeryan olmaktı malum göbek zaten var birde dikişler eklenir iyileşme süresi çok uzun olur diye ki benim 3. Doğumum zaten gevşek bir göbeğim vardı 🙈🙈
Yunusemreninannesi Rivadan bende ilk zamanlar cok sitres yapiyodum kilo alirim diye sonradinda biraz birakmis olabilirirm dikkat etsem iyi olcak sanirirm:)
Rivadan Yunusemreninannesi hiç stres yapma hiç olmadığın kadar rahat ol stres daha çok kilo yapıyor. Ben gece çok acıkırdım bir muz bir Bardak yağsız süt içerdim tok tutuyordu. Hem muz ve süt bebebeğe kilo aldırıyor kaç haftalık hamilesin
Rivadan Yunusemreninannesi hayır almadım. Kendim diyetimi kendim uyguladım ne kadar sağlıklı bilemiyorum ama her sederinde çok iyi gidiyorsun dedi bana ne yapıyorsan devam et dedi bende hiç anlatma gereği duymadım.