cupcakes Merhaba kızlar biliyorum bu dönem düşünülecek son şeylerden biri ama insan kimse gelmese de kendi icin ufak da olsa bi hoşluk yapmak istiyor. Siz bir şey yaptınız mi ? Ya da neler yaptınız ?
Unlukacar cupcakes canım benim doğum yaptığın hastanede yasaktı ki ben sadece kapı süsü asacaktım o bile yasak
Senzinc cupcakes benm doğumum 2 ocak pandemi coğalınca vazgeçtm süslemekten evi süslicem kimse gelmicek ztn bosuna masraf yapmaya gerek yok bence
Ayssmom Birde hastaneler misafir almayacak olsada süsleme yapacaklar mı bunu merak ediyorum normalde doğum paket içeriğinde var 🧐🧐🧐 😊