1.tokluk 140 altı, ikinci 120 altı olmalı. Benim değerler 200’lerde. İnsülin kullanıyorum. Sizin değerler gayet iyi. Kafanıza takmayın. Ben bile bu halimle takmıyorum. Bebek olması gerekenden fazla kilolu mu yoksa normal mi? Şuan sadece onu takip ediyorum. Yoksa stresten şekerim yine çıkacak 🙂