DaisyMom Minannesi 32 haftalik olduk bu gece 💜 40 veya 46 gunum kaldi ikinci sezeryan olucak.Duruma gore 37 de veya bi ihtimal 38 de olucak.Cok heyecanli 😍insAllah erken gelmez🙈Bende o gunleri goreyim insAllah🤲
Mommy2b Minannesi hazırlıklar tamam mı sizde? Ben valla sancıyı hissedince sürekli kafamda topladığım hastane çantasını hazırladım aceleyle 😂😂😂
Umksanbe Mommy2b normalde bebeğin çantası ayrı senin kendi çantan ayrı olursa istediğiniz eşyaya daha kolay ulaşırsınız şahsen ben ona ayrı kendime ayrı hazırladım
Minannesi Mommy2b biz biraz kalabalığız 😂 bir buçuk yaşında oğlum var oda bizimle olacak bide malum kış ayı battaniyeler filan iki küçük boy valize koyacağım eşyaları
Mommy2b Umksanbe ben bir valiz yaptım valla içine de tül keselerle ayırdım eşyalarımızı öbür türlü iyice içinden çıkamayacaktım 😅
Minannesi DaisyMom benimde ikinci sezaryanım doktor on gün erken alacağını söyledi heyecanla bekliyoruz
Mommy2b Minannesi oy Allah bağışlasın minik abicik 😍 çocuklar hastanede kalabiliyor mu şu dönemde hiç bilmiyorum bu arada şaşırdım 🤔 hangi hastanede yapacaksınız doğumu
BugleminAnnesi97 Minannesi pardon oğlumda bizimle olucak demişsiniz. Doğumunuzda hastanede yanınızdamı kalıcak. Benimde kızım var. Bana çok düşkün . Doğumumdayken yanımda olsun istiyorum. Ama hastaneye almazlar diye düşünüyorum. Siz öyle deyince sormak istedim 😌
Mommy2b Umksanbe evet yalancı sancı girince yerimden fırlayıp toparladım valla herşeyi 😅 yarın da keselerin üzerine notlar yazacağım ben kendimde olmazsam ne nerde bulsunlar diye 😂
Minannesi Mommy2b sorun olacağını sanmıyorum Sakarya’da özel bi hastanede yapacağım oğluşum cok anneci evde bensiz tutmak cok zor maalesef 😊
Umksanbe Mommy2b ben sadece çantaları ayırdım arayıp bulsunlar bakalım 😜😂 içinden Notlarla uğraşamam sanırım 🙊🙊