İyi geceler kızlar 6+4 haftalık hamileyim 1 haftadır kahverengi lekelenmem var agızdan alıyordum azalmıştı ama yan etkileri cok olduğu icin fitil kullanayım dedim ama fitil kalıntısı gelirken onla birlikte cok yoğun lekelenmem oluyor icerken bole olmuyordu neden ki bu sekilde kullanan var mı acaba moralim cok bozuluyor elimden geleni yapıyorum bebegimin tutunması için ☹️