Sevval4 canım ya. Çok fena bulantı o yüzden ama sıvı çok ama çok önemli ilk 3 ayda. Doktorum bana şöyle söyledi aynen aktarıyorum. Yediğinin fayfası yok zaten ilk 3 ayda bulantın olduğu için zorlanacaksın ama kesinlikle 2 lt sıvı almalısın çok önemli, bu sıvının bir kısmını sudan , bir kısmı ayran, 2 adet sade soda.. suyunu alkali yapman içinde limon dilimleyebilirsin.. eğer sıvı alamazsan mutlaka gel serum takalım dedi canım.