2016 suni sanci icin herkes ayni seyi soyluyor ve korkuyor ama ablama suni verildi, kesinlikle iyi ki var cok sukur aldim diyor hep. Sure olarak hizlandirdigi icin yine olsa oyle yaparim diyor. dogumunda hep yanindaydim bu arada sancisiyla doguranlardan daha sakin daha iyiydi.. korkmayin bence, en kotu epidural istersiniz