Canan3 38+3 haftalık olduk ama hala açılmam da yok nişanım da gelmedi sizce normal mi her sabah kalkıp nişanım gelmiş mi diye kontrol etmekten manyak oldum iyice sızıntı şeklinde suyum gelir de farketmem diye çok korkuyorum 🙄
Umksanbe Canan3 yo ne alaka suni sancı diye bişey var 🤷🏼♀️ Doktorum mesala bana 30una kadar bebek gelmezse 30undan sonra suni sancıyla alacağım dedi sezeryanlık bir durum da yok çok şükür
Canan3 Hissetti sanırım şuan ara ara belimden karnıma doğru bi ağrı giriyor bu gece doğuma gidersem şaşmam 😄
61Aysen Canan3 39+2 olduk gelen giden belirti vs hicbisy yok tabiki normal bu durum 42 haftada bile dogan bebekler var.yani günün dolmamış bile seni stres yaoma dolsa bile gününü gecebilrsn norml bunlr illa tma gunnde gelck die bisy yok
Leman3 Benım hıc bir hamileliyimde su nişan gelmedi.kendı sancım nasıl bır sey onu merak edıyorum:))38+4 gelmezse kendısı 40haftasa sunı verılecek.