ilkhamilelik_95 merhaba tatlış anneler benim ayak bileklerimde şişkinlikler başladı vücudumda aynı sizde nasıl gidiyor bu haftalar nasılsınız
Papatya13371 ilkhamilelik_95 benimde ellerimde ve ayaklarımda şişlik olmuştu doktorum tuzu azaktmami söyledi gerçekten azaltınca farketti şişliklerim sende dene canım. Sırt ağrısı bel ağrısı oluyor ayakta durunca. Bazen karnimda sertleşme oluyor geçiyor böyle geçiyor bakalım şükür
oykuduru21 ilkhamilelik_95 benimde aynı şekilde ayak bileklerim şişmeye başladı ayaklarımı yerde oturmuyorum artık uzatıyorum altına da yastık koyuyorum iyi geliyor
Fatmamuduk ilkhamilelik_95 Fena halde mide yanmalı ve bel ağrılı 🙄 Şişlik var ise tuzu kesmeye çalış kuzu ödem yapar yoksa 😏🙏🏻
Mavis06 Şişkinlik yaşamadım daha ama sol kasığımda gün içinde ara ara çok ciddi ağrılar sancılar oluyor nedenini çözemedim herkez bebek büyüdüğü içindir diyor inşallah öyledir
Nesrinnur Haftadayım 9 kilo aldım kendimi ağır hissediyorum 😁 geceleri uykum bölünüyor bir saatten önce uyuyamıyorum