Arzuburan Anneler mide bulantım hız kesmeden devam ediyor sizde durumlar nasıl benim gibi olan var mı ? Bebeğim gün ve gün büyüyor ve sol tarafta bebeğim cinsiyetle bı alkasi var mı ? Çok merak ediyorum ilk bebeğim 👼♥️
Miumiu Arzuburan Canım valla ben 12 haftalığım şu an. 1 hafta önceye kadar kusmam hiç olmadı ama koku hassasiyetimden dolayı aşırı mide bulantım oluyordu. Her gece prilam dr kullandım hatta bana çol iyi geldi doktoruna danış istersen kullanabilirsin sende. Bir hafta önce ilacı kestim ve mide bulantım yok gibi bir şey şükürler olsun kii🙏🏻☺️
Arzuburan Sevde3333 bende kız diye duymuştum Çoğu kişinin de erkek soldaymiş biraz kafam karıimsti açıkçası 😅 Saglikli olsunda hiç önemli değil