Kızlar dün gece burda konuda açmıştım ağrım var ne yapsam diye
Dün gece 2 de regl olur gibi sancılarım oldu 10-15 kez falan bazıları ağlattı bazıları hafif sancılardı sonra uyuyamadan sabah ettim ama aklıma doğum sancısı gelmedi çünkü şiddetli değildi sabah duş aldım abdest aldım kahvaltımı yaptım ara ara sancım var ama son saatler azaldı sancı hatta hastaneye vardığımda baya azalmıştı ntsde çıkmadı bile sancım sonra doktor alttan baktı ve 8cm açılman var bebeğin kafasına dokunuyorum şuan dedi şok oldum hemen yatışım verildi 2-3 saat suni sancı verildi ve sonrasında doğumhaneye aldılar orda da yaklaşık 1 saatlik ıkınma sonucu normal doğumla kızıma kavuştum🌺 çok şükür iyiyiz benim biraz ağrı ve sancım var dikişlerim çok acıyor sızlıyor bu konuda önerisi olan varsa yazabilir mi