mucizemi_beklyrm ben yeliz hanıma gittim ve hiç memnun kalmadım nedense her şeyi ben hatırlatıyordum ne kilo ölçüyordu ne tansiyon hiç takviye ilaç vermedi bana kan ilacını vermicenizmi dedim ee kaç haftalıksın dedi 12 yazdınızya dedim az önce ee doğru vermem gerek dedi 15. Haftada cinsiyeti sordum diye tersledi çokta meraklısınız cinsiyet öğrenmeye diye bende bıraktım sonra paramla rezilmi olcam