MaviMasal Sizinde alt karnınızda bebek böyle çırpınıyormuş gibi. Salise aralıklar birkaç saniye vurduğu oluyor mu? Doktoruma soracaktım ama unuttum.
Elifbc MaviMasal yer değiştiriyor olabilir, kaçıncı haftadasınız geçen günlerde uygulamadaki günlük bebek bilgilerinde yazıyordu 27. haftadayım ben hıçkırmaya başlamış artık bebek belkide onu hissediyorsunuzdur ara ara bana da oluyor.
MaviMasal Mervem23 sanki bir şey rahatsız ediyorda çırpınıyor gibi anlamadım 🤷🏻♀️ 4-5 defa oldu bu bana.
MaviMasal Kygmr ilk hareketini 17 haftalıkken hissettim ama bu hareketi 20lerde hissettim. Şuan 38+2yim az önce yine oldu ☺️
MaviMasal prensesim35 evet bazen böyle sağlı sollu altlı üstlü vuruyo defalarca. Canım yanmıyo Allahtan 😅
MaviMasal Elifbc yok hıçkırma değil. Hıçkırık tuttuğunda 15-20 dakika kalp atışı gibi düzenli olarak devam ediyor. Bu hani rüya görürüz sıçrarız ya kol bacak sallayarak yerimizden ona benziyor sanki
Elifbc MaviMasal hmm bilemedim hangi saatlerde siz hangi pozisyondayken örneğin yatarken mi otururken mi gibi ve ne sıklıkla oluyor onu takip edin belki yer değiştirmesinin bi etkisidir ona göre doktora da danışırsınız.
Buseyvz MaviMasal banada oluyor canım doktoruma sordum bebeğin hareket edip etmediğine bakılır hareket şekli önemli değil dedi ben de korkmuştum anlam veremedim çünkü 😊
MaviMasal Elifbc sadece yatarken sağ veya sola dönük şekilde oldugumda oluyor. Sırt üstüyken hiç olmadı.
Gozdeeb MaviMasal ben sanki cikacakmis gibi hissddiyorum oyle bir baski yapiyor. Dr um normal dedi. Son aylara dogru ozellikle. Bide 2.gebelikte daha fazla hissediliyormus
MaviMasal aras22-07 hıçkırık değil canım. Hıçkırdığı zamanı anlıyorum. Daha uzun ve kalp atışı gibi düzenli oluyo