Sevgiinur Serene001 ben 6 ya girmeden çatladım hep sürekli de su içen bir insanım ben anlamadım vala Türkiye haritası gibi geziyorum 🥺 ama mutluyum Yinede 😬
Duygukocc Serene001 hiç çatlağım yoktu taki doğumumdan 3 gün önce çatır çutur çatladım 35 haftalıkken
Bhr_21 Serene001 ayy şükür hiç çatlak yok bende ama apandisit ameliyatı olmustum o ameliyat yeri çok gerildi çatlak gibi görünüyor onun dışında yok 1 ocakta dogum inşallah 😊🥰
Serene001 Sevgiinur olsun bebişlerimiz sağlıklı olsun sadece catlıcakmıyım onu merak ettiğim için sordum 🥰
Skmsksjdkdkdmx 25 haftalıkken 2 tane olmustu hakıkı yag falan suruyorum edıyorum 27 olduk şimdi 3 tane var kucuk kucuk
Asenadgdvrn80 Serene001 ilkte 32. Haftadan sonra olmuştu 5 ayda yok oldu şuan 2. Ye hamileyim 27+3 um daha birşey yok