İkinci doğumum olduğu için sarkmaya karşı çok korkuyorum annemde cok kaliteli tayt gibi korse varmış bidaha almiyim o kadar para vermiyim diyorum baktım doğum sonrası korselerde tayt gibi olanlar satılıyor sizce uygun olur mu ? Bide ilk doğumumda ben normal korse almıştım eminönünden hep yukarıya cıkma ve rahatsızlık hisssi verdiği için memnun kalmamıiştım yukarıya kaydığı için alt karnı pek toparlamıyordu . O yüzden bu sefer ya kilot korse alcam yada tayt hibi olanla idare etçem