Fatma-yldz canım 1 hafta önce tahlil vermiştim. 3 gün oncehastaneye gittim bu sebepten. Endişelenme doktor bebeğine hiç bir zararı yok dedi. Tekrar tahlil vermemi soyledi. Bende verdim 3 gün önce tekrar. Tahlilleri karsilastirdi minimal çıkmış önceki tahlildeki kan. Olabilir böyle seyler dedi. Suanki tahlilinde tertemiz çıkmış dedi. Çok şükür ki. Bende senin gibi endişelendim ama kanaman olmadıkça korkma böyle dedi. Sende korkma bebeğimize idrarda kan çıkmasınin hiç bir zararı olmazmış. Yani idrar testiyle bebeğin o konuda alakası yokmus. Doktorum soyledi. Senin de için ferah olsun bence tekrar bir tahlil yaptırıp doktorundan karşılaştırmasını iste. 😘