Tugba2504 canım biz de yeni yaptık bu işleri denk geldi 🙈bende cok baktım da en son dalin granül sabun aldım içime yine en cok o sindi yılların markası güvendim. Güzel yıkadı mis gibi koktu da😊 bu arada önceden mark ın çamasır makınesı temızleyıcısı ıle temızleyın oyle atın kıyafetleri bebıse kalıntı kalmasın önceki yıkamalardan gideri falan temızlensin haznesi