prensannesi62 Merhaba arkadaslar tansiyon sorunu yaşıyorum tansiyon aleti alacağım fakat kullanıp önerdiğiniz yada bildiğiniz doğru sonuç veren tansiyon alet markası varmıdır ? Teşekkür ederim şimdiden herkese
ezgiliya-0107 prensannesi62 ben gebeliğimin başlarında tansiyon sorunu yaşadım ve omron aldım çok iyi tavsiye ederim.
Gzmmstf prensannesi62 Kayın validem tansiyon hastası makinesi omron canım yıllardır kullanıyor çok da memnun