Kızlar konuyla bilgisi olan varsa lütfen yazsın kontrollüm vardı nst ye bağlandım 2,5 dkkada bir sancım cıktı doktor hemen çatı muannesi yapalım dedi açıklığım yokmuş ama heran hersey olabılır gibi konuştu bebeğim 2600 kg bebeğin herseyi cok iyi dedi ama bu haftalarda Doğum yapan biri varmı çevrenizde lütfen yazın 😣😣😣😞😞😞😞