ayshoo bende almayı çok düşünmüştüm mağazada direk ona gittim. Ama kullanım süresi çok kısıtlı bebek biraz büyüyünce mecbur atıl duruma geliyor. Fiyatı normal yataklarla aynı. Ona para vermektense gidip 3-4 yaşına kadar kullanacağı park beşik almak daha mantıklı geldi. Bunların anne yanı fonksiyonlu olanları da var. İlla almak istersen ben onları öneririm