Benim de sürekli okuyor 100 ün üstünde çıkıyor ritim bozukluğu vardı bende ama böyle değildim hiç sanırım bebek büyüdükçe sıkıştırıyor bir de sürekli evde yatmak zorunda olduğum içindir diyorum, dr a söyledim ekg çektirdi bir şey yok dedi çünkü sen de söyle