tlymrt Kızlar 33a haftalık hamileyim yeşil ve kokuku akıntım var fitil verdi geçmedi antibiyotik yazamam diyor sizin başınıza geldi mi nasıl geçiyor idrar tahlili temiz çıktı
Gamzecinar141119 tlymrt canım bende öyleyim şuan doktorum geçen muane etti ama gebelik akıntısı normal dedi bi ilaçda vermedi yapcak bişi yok malesef
Mavi87 tlymrt yoğunmu akıntınız? Bende bazen oluyor sonra hiç olmuyor. Doktora söyliyeyim diyorum tamamen geçiyor. Bendeki sanırım başka birşey. Yeşil ip gibi ama kokusuz. Kontrolde sorcam
Gamzecinar141119 tlymrt aynen ya benimde öyle gerçekten ama napalım benim son 5 haftam idare etcem enfeksiyon olmasında çocuğumuza zarar vercek idare ederiz artık napalım
tlymrt Gamzecinar141119 aynen canım yapcak bir şey yok gallba Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin