Anne18 aç karna 70-110 arası normaldir. Sizinki de açlık kan şekeriniz normal. Ancak gebelikte gelişen şeker hastalığı, aç kan glikoz değeriyle çok bağlantılı değil. Tok karna bakılan daha önemli, vücudun fazla olan kan şekerine karşı verdiği insülin yanıt değerlendiriliyor. O nedenle yükleme yapılıp 2 saat sonra salınan insülin miktarı yeteri kadar kan glikozunu dengeliyor mu diye bakılıyor.