Elif055 benim kısmetse şubat ayında 3.sezeryanım olacak hem aradan 11 yıl geçtiği için hemde insan bir tırsıyor tabii..ama rahatlatmalısın kendini..doktora ve hastaneye güven bizim her gün mutfaktq çorba yapmamız gibi onların da işi bu ve sürekli yapıyorlar😊Allah’ın izniyle herkes gibi bende bebeğime kavuşacağim de