Merhaba hayırlı geceler herkeze doktor balık yemem gerektiğini ve süt içmem gerektiğini söyledi ama ben yeni hamile olduğum için sanırsam 7 haftalığım şuan mide bulantim oluyor balık kokusundan dolayı yiyemiyorum sütü filn içemiyorum yemek bile yiyemiyorum bu konuda napmam gerekir yardımcı olabilir mısınız?
Şimdiden teşekkür ederim..