Faddi54 vala biz taa dogmadan once aldik. Nerdeyse yasinda odasinda yatirmaya basladik. Zaten onun oncesindede ben ayrilmak istemedim erken diye. Bide aldigim zaman indirim vardi kacirmamak icin almistik. Iyiki almisiz ama yani korono zamani usta fln sokmak eve sıkıntı. Vala ben yine nerdeyse yasina kadar tahta sallanan besik kullandim salonda. Kendi odamizda park yatak vardi. Bi tarafi anne yani oluyor yatakla bir oluyor yani gecede orda yatti. Simdi odasinda. Vala alabiliyorsan 2.el al sallanan besigi ben salonda cok rahat ettim. Park yatagin markasi joie kubbik ebebekde satiliyor.