Nazan123 Kizlar dr gittim carsamba yumurtlama persembe catlama olmus dedi ne kadar daha deneme yapmama gerek var sizce ?? dun de degerlendirdik baska gerek var mi yardimcimolursaniz sevinirim
momelif Nazan123 bnce daha gerek yok bn catlama gunu ve onceki aralikli uc gunu degerlendirmistm hamile kaldigim ay
gamzenurbozdere Nazan123 benımde carsmaba yumurtam catlamaya başladı perlembe şiddetlendi salı perşembe cuma yaptık ama perşembe gunu akıntımda vardı cumada vardı iş degerlendırdık hayırlısı baklaım
Nazan123 gamzenurbozdere hayirlisi olsun 🙏bana da dr persembe cuma onemli dedi ama yinede sormak istedim kayip olmasin diye