Enfl Merhaba kızlar 12+6 haftalığım bu süreç içersinde acaba bitki çayları vs içilir mi gergin bi dönemden geçiyoruz hamilelikte iyice tetikliyor öyle olunca Melisa çayı vs içilir mi hatta anason çayını hamile olmadan önce çok içerdim ama hamile olduğumu öğrenince bıraktım şuan biraz büyüdük ya acaba içsem zararı olur mu. burda hemşire vs bilgisi olan arkadaşlar cvp verirse sevinirim teşekkürler hepinize 🙏🏻☺️
Hiranur15 Enfl valla sana soyle soyliyim canim ben bogazim agriyordu saglik ocagina gittim dedim ki ilac icemiyorsam bitki caylari iceyim dedim ne kadar buyuk olsada tavsiye etmiyoruz dedi sadece sicak su ve limon baska hic birsey onermiyolar benim burdami saglik ocagi oyle dedi
zynb_ozkn Enfl senin daha yeni bence fazla bitki çayi içme ben 33 haftalığım doktoruma ne içebilirim diye sormuştum ada çayı içme diğerlerini içebilirsin demişti ama sen daha 12 haftalıksın düşük riski olan haftalar bence doktoruna danış
Mommmyyy Ben de bu hafta sordum yine doktora , ebeye, hemşireye gebelikte bitki çayı önermiyoruz arada ıhlamur hastaysan belki nane limon ama olabilir dedi kuşburnu iç C vitamini var onu öneriyoruz dedi