Gizem97 Merhaba güzel anneler, pandemi süreciniz hamileliğiniz nasıl ufak aşklarımıızı hissettinizz mi hareketleri durumları nasıl ❤️❤️
Nslhnkr Gizem97 burdayız teyzesiiii 🤣 Allah bu pandemiyi bizden alsın 😫😫 çok şükür arada sorunlar olsada minnoşumla iyi gidiyoruz. Günleri gecrmeyi kavusmayı hayal ediyorum hergünnn 🤩 baya hareketli agrı yapıyo her hareketinde ama ık demiyorum cok zevkli yasam belirtisi mucize ötesiii 😇😇😇😇
annepamuk Gizem97 22+2 olduk çok şükür oğlumuzu bekliyoruz 18den beri de hissediyorum hareketleri . Aynu hafta olup ankarada olan var mı
Anne54 Gizem97 21+1 haftalığım 🙂 detaylıda farklı ultrasonda farklı sağlık ocağı farklı tarih veriyor sıyırıcam ama kendi net hesabımdan ilerliyorum 😂 çok şükür herşey yolunda hareketleri hissediyorum 3 4 gündür heyecanlar arttı tabi 😊
Gizem97 Nslhnkr pandemi de evde psikolojimiz güzelce bozuldu 😄 Allah nazardan saklasın hep böyle güzel anılarınız olsun canım benim ❤️
Gizem97 Anne54 endişe heyecan mutluluk hepsi bir arada canım ❤️ ikili taramada yazan en doğrı dur demişti doktorum yaptırdıysan orda yazanada bakabilirsin 🙏
Gizem97 Tekmelerini benim gibi kasıklarında hisseden var mı acaba her ultarasonda kafası yukarıda ayakları aşağıda hiç yan dönmüyor sanırjm 😄