firdevs Baby&plus tekli S04 canım arkadaşım çok memnun 8 aylık bebeği hala kullanıyor normal süt kullanmıyor kendi sütünden yapıyor ek gıdaları bi araştır istersen 🤗
Karak87 Bende baby plus aldım, ikili olarak 117 tl indirimden ama kullanmadım, yorumlarda çok iyi oldugu yazıyordu 🙂
Ahugozlu Baby plus aldim ciftli Elektrikli. Henuz bebisim dogmadi. Yorumlarda Cok ovulmus. Cok Para vermenize gerek yok falan yapiyordu. Ilk etap icin Alinabilir...