Rabiasel Esra_80_ teyzem bana bir krem vermişti biotherm diye onu kullanıyorum bide akne ic8n de çay ağacı yagi
ZehrasMom Esra_80_ nivea’nın besleyici gündüz kremini kullanıyorum bende kuru ciltler için olan çok iyi tavsiye ederim kuru ciltliysen
Esra_80_ Leylayunus bende Nivea kullanıyorum ama fark etmiyor sanırsam ya 🤷♀️Bide yüzümde akneler oluştu nasıl yaparım bilmem
Myssr Rabiasel cay agaci yağını hamilelikte kullanmayin derim. Hamilelikte cilt lekelenmeye musait oluyo ve ucucu yaglar lekelenmeye sebep olabiliyo