Gayeninannesiyesim utanmamak lazım da ıste ınsan utanıyo ıste bende oyleyım 🤦♀️ hayırlısı olsun kuzum bekle az kalmıs 5 gün daha sabret. İnsallah sağsalim dogacak🥰 ben demiştim en buyuk belirti suyun gelmesi ve 5 dk da bir sancı olması şiddetli olması. Rabbim hepimize güc kuvvet versin. Hurma ye, adaçayı iç, meryem ana otu kullan ☺️