Benim normal doğum yapan arkadaşım 2 gün sonra tartıldığında 7,5 kilo verdiğini farketmiş. Sezaryen olan arkadaşım daha az kilo almıştı o da 7 kilo vermiş. Yani doğum şekliyle pek alakalı değil bence. Düz mantıkla vücudunuzdan eksilen kadar en azından kilo vermeniz gerekiyor. Bebeğin kendisi, eşi, sonra rahmin yeniden küçülmesi vs. Ama sanırım normal doğumda ödemi olanlar hemen tartılmayıp bir iki gün sonra tartılsa daha net sonuç verir. Çünkü ödemi olanlarda ödem yanıltıyor sanki az vermiş gibi.