Oezlem23 sütünün değerini bil valla sütsüzlük çok zor iş benim doğum yaptığımda sütüm okadar çoktuki fışkırıyordu 4 çocuk doyardı resmen sütümle ama bebeğim yoğun bakımda yattı orda mamaya biberona alıştı sonra eve geldi emzirdim birkaç gün mama vermiyordum sonra tekrar yoğunbakıma alındı yine mama biberon verildi çıktıktan sonrada biberona mamaya alışmış şekildeydi emzirmekte çok zorlandım biberon istiyodu hem mama verdim hem emzirdim sütümüde sağdım stok yaptım ama gel gelelimki zaman geçtikçe emmeyi bıraktı biberona alıştı sütümü biberonla versemde içmiyor şuandada 2 dakka emiyor bırakıyor ve o dünyalr kadar olan sütüm kesilmek üzere emmediği için anne sütü gibisi varmı ama işte emmeyince emmiyor bende stok yaptığım sütlerle yoğurt gibi ek godalar yapmayı düşünüyorum bakalım