Kucukoglumm Kızlar doğumum yaklaştı kimi göğüs pedi öneriyor kimi önermiyor siz ne aldınız ne kullandınız
Gozdeeb Kucukoglumm lansinoh ultra ince olan cok iyi tavsiye ederim. Evde cok kullanmadim ben yada goguslerim bosken takmadim. Dolu ise ve disari cikacaksam taktim. Gogus pedini niye onermiyorlarmis 8onu anlamadim
gmzcvk Kucukoglumm aldigimiz pompanin yaninda hediye 24lu avent vardi cok begenemedim onu ama babyme jelli ince ped almistim o cok iyi cok begendim
Somersmom Kucukoglumm ben oğlumda Avent ve lansinoh aldım. Bi tane bile kullanmadım 😀 çok da sütüm vardı 22. Aylık hala emziriyorum da ama öyle bir sorunum olmadı. Bence gerek duyarsanız alın. Boşuma para vermişim ben
Oykuaygun Kucukoglumm kullanmadım yorumları çok iyi. Bi akrabamın önerisi ile aldım birkaç marka denedikten sonra bu markayı beğenmiş. Sütü çok akıyormuş bu marka da baya emmiş ve şişme de yapmamış
Gozdeeb Kucukoglumm yani ben oyle bi sorun yasamadim. Ama vicik vicik olana kadarda bekletmedim degistirdim pedleri.
Somersmom Kucukoglumm bu arada Doğumdan sonra benim öğün yaptığım hastane sütyen bile önermiyor. Sütün gelişini kesiyormuş sanırım.