MihricanA siz gayet dengeli ilerlemissiniz, 37 hafta icin gayet ideal gibi geldi bana . Ben de cok dusuk kiloyla baslamadim ama simdilik 7 ayi 5kg ile gecirdim. Sona dogru 4-5 eklenebilir cok rahat herkesin soyledigine gore. Aralarda yorumlarda ilk 20 hafta icin mevcut boy-kilosuna gore cok ciddi kilo alanlar var, soran arkadasin da dikkat etmesi kendisi daha cok da bebegi icin iyi olacaktir bence.