Ulkumom Hanımlar 34. Haftamdayim ellerim ve yüzüm uyuşuyor oksapar 4000 kullanıyorum daha önce böyle bişey olan var mı ?
Bgmky Ulkumom bende oksapar kullanıyorum parmaklarımda uyuşma oluyor ama iğneyle alakası yokmuş gebelikte hormonlara bağlı karpal tunel sendromu deniyor yanlış hatırlamıyorsam. Ama yüz uyuşmasını bilmiyorum doktorunuzla görüşün bence
Ulkumom Bgmky yarın soracağım doktora ara ara oluyor geçmedi hala sabaha kadar geçmez sanırım çok sinir bozucu bişey eller neysede yüz çok sinir bozucu