Addaaa sezeryandı canım 2 gece kaldım, korona testi değilde günüm belli olunca kan idrar tahlili yapmışlardı sanırım orda kandan baktılar 😬 yatışım yapılırken ziyaretçi yasak dendi ama benim odam çok kalabalıktı hatta 3 kişi kaldı Yanımda kimse birşey demedi ama tanıdık vardı bizim ondan mıydı bilmiyorum ☺️