Gizmoo Kızlar pazartesi toplama işlemi olacak ama dün akşamdan beri aşırı akıntım var normal mi ilaçlar dan mı ? Yoksa doktora mesaj atmalı mıyım?
Sed22-09 Gizmoo ne ilacı kullanıyorsun canım şuan sen için rahat etmeyecekse arayıp sorabilirsin sonuçta doktorlar bunun için var onlar daha iyi bilir
Sibbeell Ilactandir canim o kolay degil bir suru ilac alıyoruz ama sor yinede bende olmamıştı mesela kisiden kisiye değişiyor
Sedaabdullah Gizmoo aynılarını bende kullandım canm korkma normal bişi akıntın olması sonucta yumurtaları geliştiriyolar