MihricanA BerrusMom Pudra dökerseniz biraz da olsa hafifler benim kuaförümün eli hizliydi beni cok zorlamadan aldi o sagolsun bacaklarima bile pudra döktü
ilknr_ylmz94 35 haftalığım bu hafta bile kendim eldivenle aldım doğumdan hemen önce de bir kez eldivenle alcam oh miss
MKycgl Handeekar bence bu zamana kadar jilet kullanmışsınız pandemi döneminde kendinizi riske atmayın derim ben. Ne kadar hijyene dikkat eden bir kuaför olsada o bölgemiz enfeksiyona çok açık ve hassas. Tabiiki siz bilirsiniz.
MKycgl Handeekar şu an 38 e giricem bende 36 da zar zor ayna yardımı ile ılık ağda bandı ile gerçekleştirdim. Kuaföre gidebilirdim illa enfeksiyon kapılacak diye bişey de yok ama sonuçta risk ve bu riski göze alamadım. Sonuçta yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik 😉
insan_insan Handeekar 36+3te gittim doğum gerçekleşmezse 40a doğru tekrar giderim diyorum doğum başlayacak olursa çıkanlar az olacağı için hemen hızlıca jilet yaparım
insan_insan Handeekar benim lazeriydi ama hamilelikte az da olsa çıktı jiletliyordum ama artık hem jilet zor gelmeye başladı hemde her an hazır olsun istedim
Svcnbydmr Benim 32. Haftam dün gittim normale göre daha çok acıyor son haftalarda tahriş olması yüksek bı de daha çok acı veriyomus. İki ayda bir çıkıyor tüylerim o yüzden 36da gitsem yeterli ☺️