Mrvbyrm canım mutlaka doktoruna danış normal bir durumda olabilir ama doktora gidip kontrol ettirmende fayda var. 22 haftadayım benimde dün sağ kasımda batma gibi ağrı oldu sonra geçmedi yakında bir doktora gittim idrarda çok az enfeksiyon çıktı ondandır dedi ilaç verdi kendi doktoruma sordum kültür yaptırmadan kullanma dedi bu gün kendi doktoruma gittim rahim uzunluğunda kısalma olduğu ve rahimde biraz açıklık var dedi düşük önleyici iğne verdi ve magnezyum verdi bu tarz ağrılara bakmadan birşey diyemeyiz gizem dedi. Bu yazdığımı lütfen yanlış anlama telaş yapma normal bir sancı ağrı olabilir ama en iyisi kendi doktoruna gidip baktırman. Ben dün hastaneye gidene kadar ağrıdan ölüyorum sandım hastaneye gidince çok rahatladım ağrılarım gitmişti. Ayağınıda üşütmüş olabilirsin Rabbim sağlık versin sağlıkla gelsin 🙏