EdaM2358 Tazeannebaba55 ben yaşadım canım geçen hafta, 4 5 gün ağrısını çektim karanfil yağı, tuzlu su falan denedim ama olmadı geçirmedi doktora gittim apse yapmış antibiyotik verdi geçti ağrısı çok şükür bence bi doktora göster sende dişini.
Merveacar97 Tazeannebaba55 ben kagıt aldım doktordan 31 haftalıkken az anestezi ile gecıcı dolgu yaptılar dogumdan sonra kNal tedavisine devam edilecek röntgel ve çekim haric yapılabiliyor dedi doktor
EdaM2358 Tazeannebaba55 canım bana diş doktoru gebelikte anestezi altında olabildiğince işlem yapmamaya çalışıyoruz dedi birde ben kadın doğum doktorumdan anestezi altında işlem yapılır kağıdı alıp gitmiştim ona rağmen öyle dedi eğer ağrın geçerse gelme dedi gebelikten sonra işlem yapalım dedi ama sen bir gidip göster belkide yapabilir.