Kızlar adet düzensizliğim var. Bu yüzden anlamıyorum. En son 22 Kasım da regl oldum. Yoğun su gibi gelen kokusuz bi akıntım var. Ki hiç böyle olmazdı. Vücut ısım normalden daha fazla. Kasıkda batmalar var. Ara ara sırt ve bel ağrımda oluyor. Devamlı uyku hali ve halsizlikde oluyoruz Hayal kırıklığına uğramaktan korktuğum için test yapmaya korkuyorum. Sizin belirtileriniz nelerdi. Yorumlarınıza ihtiyacım var. Akıntı olmasının sebebi ne olabilir ?